POLITICILE IMPERIAL STUDIO
Dispoziţii generale
În calitate de gazde, ne dorim să aveți o ședere cât mai plăcută în pensiunea noastră. Noi ne străduim să ne asigurăm că toate serviciile oferite vă îndeplinesc așteptările și vă satisfac dorințele.
Unitatea noastra este clasificată la categoria 3 stele și funcționează după normele legislative în vigoare emise de Autoritatea Națională pentru Turism.
Politicile și regulamentul de ordine interioară, prezentate mai jos, au rolul de a stabili premisele unei bune funcționări a unitatii de cazare, în condiții civilizate, conform normelor legale. Atât politicile cât si regulamentul de ordine interioară se aplică tuturor turiștilor care beneficiază de orice serviciu al Imperial Studio, fără excepție.
Unitatea noastră își rezervă dreptul de a schimba și/sau actualiza în orice moment conținutul acestor documente, fără să existe vreo notificare în prealabil. Din acest motiv, vă invităm să consultați periodic aceste documente pentru a verifica politicile și regulamentul de ordine interioară, pe care ați agreat tacit să le respectați odată cu efectuarea procedurilor de check-in.
A. POLITICA DE CAZARE:
Politica de cazare definește modul în care se efectuează cazarea în cameră, precum și check in-ul și check out-ul.
- Cazarea în pensiune se face individual, pe baza codului de acces aferent spatiului de cazare rezervat, sau la recepție, prezentând actul de identitate și/sau pașaport pentru înregistrarea în registrul destinat oaspeților și pentru a vi se elibera codul de acces aferent spatiului de cazare rezervat.
- Achitarea costurilor aferente serviciilor de cazare se face integral anterior sau în momentul sosirii, odată cu încheierea formalităților de cazare (check-in), in functie de modalitatea de rezervare.
- Din momentul preluării codului de acces in spatiul de cazare, titularul/responsabilul de rezervare răspunde pentru camera/camerele rezervată/e.
- Regimul de cazare în cameră dublă presupune un număr de maxim 2 persoane.
- Regimul de cazare în regim single presupune o singură persoană.
- Capacitatea maximă de cazare/cameră este de patru persoane in functie de disponibilitate, la cerere.
- Check-in la orele 15:00-22:00.*
*Exprimat în ore locale. În funcție de disponibilitate, la sosire, camera poate fi furnizată mai devreme de ora de check-in, fără costuri suplimentare, însă unitatea nu poate garanta sau confirma acest aspect anticipat.
*Daca veți ajunge mai târziu de ora 22:00, vă rugăm să ne anunțați. - Check-out până maxim la ora 11:00.
- Taxa pentru late check-out este de 200 de lei cu observația că late check-out-ul poate fi efectuat nu mai târziu de orele 18:00 și se face în primul rând în funcție de disponibilitate.
- Tarifele camerelor sunt afisate la receptie și reprezintă contravaloarea doar a serviciilor de cazare.
B. POLITICA DE REZERVARE/anulare:
Politica de anulare a rezervării definește modul în care unitatea de cazare tratează rezervările și modul de anulare.
- Dacă anularea este efectuată cu până la 14 zile înainte de check-in – nu va fi aplicată nici o penalizare.
- Dacă anularea este efectuată cu mai puțin de 14 zile înainte de check-in – pensiunea își rezervă dreptul de a aplica o penalizare echivalentă cu contravaloarea unei nopți de cazare.
- În caz de neprezentare, pensiunea își rezervă dreptul de a aplica o penalizare echivalentă cu contravaloarea unei nopți de cazare.
- Rezervarea se garantează doar din momentul achitării unui avans reprezentând minim o noapte de cazare.
- Rezervările se efectuează și se confirmă în scris pe e-mail sau Whats App;
- Rezervarea este nominală și nu este transmisibilă, aceasta fiind adresată exclusiv titularului/responsabilului de rezervare, respectiv persoanei care a solicitat serviciile de cazare, indiferent de modalitatea de efectuare a rezervării.
- Titularul/Responsabilul de Rezervare este direct răspunzător de orice pagube produse de oaspetele/oaspeții pentru care a fost solicitată rezervarea, iar unitatea de cazare are dreptul de a se îndrepta împotriva titularului/responsabilului de rezervare pentru plata achitării eventualelor pagube produse. Orice litigiu va fi soluționat pe cale amiabilă, în caz contrar, va fi supus spre soluționare instanțelor judecătorești de la sediul prestatorulului serviciilor de cazare.
C. INTERNET
Aceasta descrie ce tip de Internet este disponibil, în care locații din pensiune și la ce costuri.
- Wi-Fi este disponibil în toată pensiunea și este gratuit.
D. PARCARE
- Este posibilă parcarea la proprietate in limitata disponibilitatii, pe baza de rezervare, contra cost.
E. ANIMALE DE COMPANIE
Această politică stabilește dacă animalele de companie sunt permise sau nu.
- Animalele de companie nu sunt permise
F. ALTE MENȚIUNI
- Orice refuz din partea clientului de a se conforma procedurii de cazare prevăzută de legislația în vigoare, respectiv refuzul prezentării la sosirea în unitate a unui document de identitate legal valabil (carte de identitate și/sau pașaport) va duce automat la imposibilitatea efectuării procedurilor de cazare (check-in) și a plății serviciilor turistice oferite (dacă este cazul), dar în același timp, acest refuz va duce implicit și la anularea rezervării, respectiv la a nu beneficia de serviciile solicitate, fără ca unitatea de cazare să fie responsabilă în vreun fel față de client, indiferent de modul în care este efectuată rezervarea.
- Unitatea noastră oferă servicii de cazare, dar petrecerile sau alte evenimente de acest gen nu sunt permise deoarece nu sunt pretabile locației.
- Orice litigiu va fi soluționat pe cale amiabilă, în caz contrar va fi supus spre soluționare instanțelor judecătorești de la sediul prestatorului serviciilor de cazare.
G. PROTECȚIA MEDIULUI:
- Pentru igienizarea lenjeriilor de pat și a prosoapelor sunt utilizați detergenți, înălbitori și produse de împrospătare. Toate acestea ajung în apă, iar apoi, aceasta este deversată în sistemul de canalizare care tratează apa, în proporție de minim 95%.
- Nu uitați că apa este una din principalele resurse naturale și nu toti oamenii beneficiază la discreție de aceasta. Apreciați acest beneficiu și economisiți-o. Nu așteptați până în momentul în care veți fi privați de ea.
- Orice economie a apei, ne ajută în protecția resurselor naturale.
- În calitate de oaspeți, puteți opta pentru reutilizarea prosoapelor și/sau pentru renunțarea la serviciile de curățenie în cameră.
- AVEȚI AMABILITATEA DE A NU LĂSA LUMINILE APRINSE ȘI APA SĂ CURGĂ.
- În dorința de a proteja mediul înconjurător, vă rugăm, să NU aruncați în sistemul de canalizare pungi de plastic/ igienice, hârtie nedegradabilă, substanțe chimice, care fie nu se descompun, fie distrug flora bacteriană din stația de tratare, afectând astfel solul în care este deversată apa.
Vă mulțumim pentru cooperare și vă dorim o ședere cât mai plăcută!